SEO nedir ile başlamak gerekirse konuya, öncelikle bunu kısaca açıklamak gerek. SEO İngilizce Search Engine Optimization yani Arama Motoru Optimizasyonu kelime grubunun kısaltmasıdır. Yani Google başta olmak üzere arama motorlarında sayfanızı ilk sıralara getirebilmek için yapılan çalışmalar için kısaca SEO tabiri kullanılır. SEO Danışmanları da bu işle uğraşan kişilere deniyor. Kurumsal SEO Danışmanlığı konusu ise günümüzde ihtiyaç duyulan bir meslek haline gelmiştir. Özellikle İstanbul Kurumsal SEO Danışmanı ihtiyacı konusunda en çok aç illerin başında gelmektedir. Bu ilimizi Ankara ve İzmir gibi şehirler izlemektedir.
SEO Danışmanlığı Nedir? sorusunun yanıtını kısaca verdikten sonra neden SEO’ya ihtiyaç duyduğumuza gelelim. Herkes gibi siz de web sitesi üzerinden para kazanıyorsanız, daha fazla kişiye hitap etmek için arama sonuçlarında ilk sıralarda çıkmaya çalışırsınız. SEO ilk sayfa için değil de ilk sıralar için yapılır. Örneğin “benim sitem kampanya kelimesinde 18. sırada” diyeni hiç duymazsınız. Ama “benim sitem anket kelimesinde 1. sırada” diyen birini duyabilirsiniz. Bunun nedeni SEO’nun ilk üç sıra için yapılıyor olmasıdır. Araştırmalara göre arama yapan kullanıcıların yüzde 54’ü ilk 1. sırada çıkan sonuca tıklar, yüzde 23’ü ise 2.sırada çıkan siteye tıklar. 3. sırada çıkan sonuca tıklayanların oranı da sadece yüzde 12‘dir.
Kurumsal SEO Danışmanlığı Neden Önemlidir?
Siz de bir kurum sahibiyseniz ya da kurumsal bir yapı oluşturmaya çalışıyorsanız kişilerden değil de hizmetinin arkasında durabilen, referansları olan ve karşınızda muhatap bulabileceğiniz yapılarla çalışmak istersiniz. Bu hizmeti de Kurumsal SEO Danışmanları vermektedir.
Kurumsal SEO danışmanları ne yapar?
Öncelikle wen sitenizi analiz ederek işe başlarlar. Web siteniz ile ilgili rekabet analizi de dahil olmak üzere sitenizin bir check upunu yaparlar. Sitenizin neye ihtiyacı olduğunu, güçlü ve zayıf yönlerini belirleyerek neler yapılması gerektiğine karar verirler. SEO iki şekilde yapılır. Web sitesine doğrudan yapılan SEO’dur ki buna Dahili SEO ya da iç SEO da diyebiliriz. Burada web sitesinin hızı çok önemlidir. Mobil uyumluluğu ve indexlenme gücü de web sitesinin iç SEO’suyla yakından ilgilidir. Makalelerin başlıkları, meta etiketleri, description bölümleri ve linkleme çalışmalarının yanında anahtar kelime kullanımı yoğunluğu da dikkat edilecek konulardır.
Bir de Harici SEO da diyebileceğimiz dış SEO çalışmaları vardır. Burada da siteye dışarıdan gelecek referans bağlantıların kalitesi ve gerekliliği üzerinde durulur. Backlink çalışmalarının başında organik haber diye niteleyebileceğimiz tanıtım yazısı çalışmaları gelir. Özellikle otorite değeri (domain authority) yüksek olan web sitelerinden sitenize gelecek referanslı bağlantıların sayısının artırılması yönünde çalışmalar yapılabilir. Tüm bu çalışmalarınızı kurumsal SEO danışmanları güvenli bir biçimde yaparlar. Size de kazançlarınızın artışını sağlıklı bir şekilde takip etmek kalır. Sizin de böyle bir çalışmaya ihtiyacınız olması durumunda bizimle irtibata geçebilirsiniz. Türkiye’nin tüm illerinden kurumların seo hizmeti alabilmek için seo danışmanlık ücretleri ile ilgili meraklarını da giderdikten sonra çalışmaya başlayabileceklerini umuyoruz. Kurumsal seo nedir diye sormanıza gerek kalmadı artık, çünkü konunun derinliklerine inmeden kısaca durumu özetledik sanırım.
Kurumsal SEO Danışmanı arayışında olan firmalar için özellikle Akdeniz Bölgesi ve Güneydoğu Anadolu Bölgelerinde hizmetimiz başlamıştır. Siz de Adana, Gaziantep, Kahramanmaraş ve Hatay illerinden birinde E-Ticaret ile meşgulseniz, SEO çalışmalarınızı yapabiliriz.
SEO çalışmalarınız için Teklif formunu doldurarak bizimle irtibata geçebilirsiniz. Teklif formunda yer alan sitenizin önce analizini yapıyoruz ve ardından bütçenize uygun bir fiyat çıkarıyoruz.
Kurumsal SEO Danışmanı Necmettin Kar
seo hizmeti nedir
seo hizmeti veren firmalar
kurumsal seo hizmetleri
kurumsal seo hizmeti