Instagram Mavi Tik alma tüyosu

Dünyadaki en ünlü markaların büyük bir kısmı artık sosyal medya üzerinden müşterileri ile iletişim kuruyor. Yapılan kampanyalar, yeni ürünlerden haberler ve daha birçok konuda sürekli paylaşım yapan bu firmaların müşteriler tarafından takip edilmesi ise instagram mavi tik alıp almadığıyla doğru orantılı olarak değişiyor.

Normal şartlarda servetler harcanarak yapılacak reklamlarla dahi ulaşılması zor kitlelere ulaşan bu firmalar facebook, twitter ve instagram mavi tik alma sosyal medya mecralarında yükselmek için de büyük bir çaba harcıyorlar. Birçok firma her mecrada aktif bir şekilde faaliyet gösterebilmek için özel sosyal medya ekipleri ile anlaşıyor ve sayfasının takipçisini sürekli yükseltiyor. Kimi firmalar ise sosyal medya üzerinden yapılan her bir yoruma titizlikle cevap vererek müşterilerin kendilerini önemli hissetmelerini sağlıyor ve markasını yüceltiyor.

Birkaç senedir sosyal medya hesaplarına gelen mavi tik özelliği, büyük firmaların sürekli ön planda kalmaya devam etmek için gün geçtikçe daha önemli bir hal almaya başladı. Ünlüler, sporcular, oyuncular, magazin dünyasından insanlar ve büyük firmaların genellikle artık sosyal medya hesaplarının yanında bir mavi tik işareti görüyoruz. Bu işaret firmanın hesabının instagram tarafından tanındığını ortaya koyuyor. Bunun yanında bazı ünlü kişilerin sahte hesaplarının açılabilmesi sebebiyle mavi tik bulunan hesabın gerçek kişiye ait olduğu da ayırt edilebiliyor. Bu özellikleriyle instagram mavi tik hesap doğrulama aslında o hesabın genel manada güvenilir olduğunu simgeliyor.

En yaygın kullanılan sosyal medya aracın instagram için mavi tik almak bir hayli zor bir süreçten geçmeyi gerektiriyor. Kişisel hesaplar için instagram mavi tik başvurusu yapıldıktan sonra uzun bir araştırma süreci işin içine giriyor. Instagram bu hesabın kişiye ait olduğunu tespit ederek belirli kriterleri de sağladığını görürse mavi tik onayını veriyor. Aksi taktirde bu başvurulara red cevabı veriliyor.

Büyük firmalarda ise sosyal medya hesabının takipçi sayısı, potansiyel işlem hacmi, internette markanın tanınırlığı gibi birçok kriter üzerine değerlendirmeler yapılıyor. Bazı orta büyüklükteki firmalar bu konuda sıkıntı yaşayarak mavitik.net gibi instagram paralı mavi tik hizmeti veren profesyonel servislerden de faydalanabiliyor.  Böylece markalarını daha güvenilir hale getiren bu firmalar, satış oranlarını da gözle görülür oranda artırmayı başarıyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir