Google'da markalı anahtar kelimelerinizi kaybetmeyin
  • Necmettin Kar
  • 1 Ağustos 2018
  • 0
  • 3

Google’da markalı anahtar kelimelerinizi kaybetmeyin

Bir araştırmacının markanızla ilgili ilk deneyimi web sitenizde değil Google’ın SERP’lerinde yani arama sonuç sayfalarında olur.Potansiyel ziyaretçilerinizin organik ilk izlenimlerini etkileme becerisine sahip olmak, hem markanızın hem de dönüşüm oranlarınızın müşteri algısını iyileştirmek için uzun bir yol kat etmeniz gerekir. Bu yazımızda Google itibar yönetimi SEO taktiklerini öğrenmeye çalışacağız.

Google’daki marka, sitenize gelmeden önce ilk dokunuşlarını tecrübe ediyor. Markanızla ilk deneyimleri Google’ın arama sonucu sayfası üzerinden. Bu SERP, burada neyin gözüktüğünü, ne söylediğini, nasıl söylendiğini, kimin sıralamada olduğunu, sıralamada nerede olduklarını, bu tür şeylerin tümünü kontrol ettiğini, bir sürü şey üzerinde güçlü bir girişe sahip olabileceğini kontrol ediyor.

Google sonuç sayfasındaki görünümüz sitenize gelecek olan ziyaretçiyi ve sitede kalma durumunu etkileyecektir

Dönüşüm oranınız. Kullanıcılar, incelemelerin genellikle yetersiz olduğunu veya yazıların kafa karıştırıcı olduğunu ya da içeriğinde yanıt vermediğini akıllarında sorular oluşturduğunu görüyor. Bu, dönüşüm oranınızı bozabilir.

Amplifikasyona zarar verebilir. Sizi burada gören, sizin için kötü ya da olumsuz bir şey olduğunu düşünenler, sizinle bağlantı kurma veya sizinle paylaşma ya da konuşma konusunda düşünürken dönüş oranları daha az olacaktır.

Müşteri memnuniyetini etkileyebilir. Sizden bir ürün satın alacaklardır, ancak arama sonuçlarında olumsuz bir şey görecek müşteriler, bundan şikayetçi olabilir. Ya da daha düşük bir gözden geçirme ya da sıralama ya da neyin olmadığını görüyorlarsa sitenize gitmeyebilirler. 5 yıldızlı konu ile 1 yıldızlı konunuza insanların itibarı aynı ölçüde olmaz. Düşük yıldıza sahip olduklarını gördüklerinde bu kişilerin sitenize negatif bir katkı yapma olasılıkları daha yüksek olabilir. Bu arama sonuçlarında beklentileri önyargılı hale gelebilir.

A. Sitenizdeki URL’lere bağlantı yönlendirmek (1 ve 2 ile yardımcı olur). İlk olarak, bağlantılar hala burada gördüğünüz birçok içeriğin büyük bir etkisidir. Dolayısıyla Yelp’ın güçlü bir alan olması ve çok sayıda bağlantıya sahip olması, potansiyel olarak hatta Minted hakkında bu sayfaya çok sayıda bağlantısının olması, bu bağlantıların değiştirilmesi, bazılarının yeniden yönlendirilmesi, yerlere yeni bağlantılar eklemesi durumudur. kendi sitenizden bağlantı kurarak, katkıda bulunduğunuz makaleler arasında bağlantı kurarak, örneğin CEO’sunun biyografisinden ya da etkinliklerde konuştuklarında veya kaynaklara katkıda bulunduklarında ekibin biyografisindeki önemli bir etkileyiciden bağlantı kurarak veya Minted bağışta bulunduğunda, ya da kamusal nedenleri desteklediklerinde ya da basında yazdıkları zaman, bu bağlantıları değiştirmek ve işaret ettikleri yerlerde olumlu bir etkiye sahip olabilirler.

Gördüğümüz sorunlardan biri de, birçok markanın “Markamla ilgili tüm bağlantılarmın her zaman ana sayfama gitmesi gerektiğini” düşündüğü. Bu aslında böyle değil. Bu gerçekten bulmak istediğiniz durumda olabilir, belki de Facebook sayfamızın daha üst sıralarda olmasını isteriz. Ya da, Mühendislik uygulamalarımız veya çeşitlilik uygulamalarımız ya da topluluğumuza nasıl geri verdiğimiz konusunda Ortada harika bir eser yazdık. Bağlantılarımızın bazılarına işaret edip edemeyeceğimizi görelim.

B. Web’de gazetecilere veya blogculara veya editörlere veya içerik oluşturuculara konuşma yapmak (1, 4, biraz 3 ile yardımcı olur)Her türlü markanızla, markalı ürünlerle siz ve ürünleriniz hakkında yazmak. Bu, eksik olan en büyük unsurlardan biri. Örneğin, San Francisco Chronicle gazetesinde çalışan bir gazeteci Minted hakkında bir şeyler yazabilir ve şöyle bir şey söyleyebilir: “Bu başlangıçta falan filan bulmak zordur, blah, falan.” Yapmak istediğin şey, “Hadi, dostum, sadece” Başlıklı “kelimesini parçanın başlığına koy. Eğer yaparlarsa, bu parçanın potansiyel olarak burada yer almasının daha iyi bir şansı var. Yani bu içerik yaratma tarafında kiminle çalışıyorsun, ve belki de Chronicle’daki bir muhabir bunu yapmak için çok daha zor olurdu, ama seninle ya da bir eleştirmenle ilgili bir blogcu, seninle arkadaş olan biri, Bu tür bir adımın orada bir şansa sahip olması daha muhtemeldir. En iyi hikayeler SERP özelliğine de girebilir.

C. Kendi içeriğinizi hazırlama (1, biraz 3 ile yardımcı olur) . Bunu sizin için yapmayacaklarsa, kendi içeriğinizi hazırlayabilirsiniz. Bunu iki çeşit şekilde yapabilirsiniz. Bunlardan biri, Medium.com veya Huffington Post veya Forbes veya Inc. ya da LinkedIn gibi açık platformlar, bunları kabul eden ya da çok daha az sayıdaki yayınları kabul eden misafirlerin, çok daha nadiren girdi almasıdır, ancak alanınızda iyi bir sıralamadır. . Bunu sadece bağlantı kurma perspektifinden düşünmek zorunda değilsiniz. Aslında, linklerin nofollow olup olmadığı umrumda değil. Size hiç bağlantı vermedikleri umrumda değil. Yapmaya çalıştığınız şey, adınızı, başlığınızı, anahtar kelimelerinizi, yerleştirilmekte olan yayının başlık öğesinin içine almaktır.

D. Yorumları etkileyebilir (3 ve 5 ile yardımcı olur).Siteye bağlı olarak, siteden siteye farklıdır. Bu nedenle, TOS’u kabul edilebilir, hizmet kabul edilebilir nüansları mutlu müşterilerinize koyarım ve mutsuz olanlara gayretli destek sunarım. Mesela Yelp, örneğin, “Doğrudan incelemeyi istemeyin, ama ‘Yelp’de işimiz var.’ Diyorsunuz.” Minted gibi biri için Yelp çoğunlukla fiziksel yerlerdir ve Minted teknik olarak San Francisco’daki konumu, ofisleri, buradaki sıralama budur. Aslında, bunun olmasını beklemezdim. Bu, çevrimiçi odaklı bir şirkete sahip olmanın, onların fiziksel yerlerinin orada olması için garip bir sonuç olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden kesinlikle Facebook yorumlarına ya da Google yorumlarına katkıda bulunmak yerine Minted’u kullanan akıl yürüten kişiler, “Hey, biz de Yelp’deyiz. Bizden memnun kalırsanız, bizi buradan kontrol edebilirsiniz. “Gitmemize gerek yok, ama bir varlığımız var.

E. Ticari marka ihlallerini dosyalama (1 & 3 ile yardımcı olur) .Yani bu yasal bir yol ve yasal bir açıdır, ancak birkaç farklı şekilde çalışır. Avukat büronuzdan bir mektup veya e-posta gönderebilir ve çoğu zaman işleri durduracak. Aslında, bir şirketi olan bir arkadaşım olan kısa hikaye, ürünlerinin Amazon’un web sitesinde yer aldığını tespit etti. Amazon’da satmıyorlar. Amazon’da kimse satmıyor. Aslında, ürün daha henüz sevk edilmedi. İncelemelere baktıklarında, çok fazla ürün satmadıkları için pahalı bir üründü, yorum yapan kişilerin hiçbiri aslında müşterileri değildi. Böylece gittiler, “Burada neler oluyor?” Ürününüzü listelemek için ticari markanızın iznine ihtiyaç duyduğunda, Amazon ortaya çıkıyor. Bu yüzden Amazon’a bir avukat notu gönderebilirler, “Hey, Ürünümüzü, markamızı, markamızı, görsellerimizi, fotoğraflarımızı izinsiz kullanıyorsunuz. Onu indirmelisin. ”

Bununla ilgili diğer yol, Dijital Binyıl Telif Hakkı Yasası (DMCA) protokolleridir. Bunu doğrudan dosya aracılığıyla Google’da yapabilir ve temelde “Hey, bizden telif hakkıyla korunan içerik aldılar ve web sitelerinde kullanıyorlar ve bu yasadışı.” Google, onları arama sonuçlarından kaldırır.
Bu mutlaka yasal bir açı değildir, ama bahse girerim bunu bilmiyordunuz. Birkaç yıl önce Wikipedia’da benim hakkımda Rand Fishkin ile ilgili bir makalem vardı. Vikipedi parçası gibiydi. Bundan hoşlanmıyorum. Vikipedi, kontrol edilemez. SEO dünyasında olduğum için Wikipedia’nın editörleriyle çok iyi bir ilişkimiz yok. Bu yüzden, onları kaldırmam için makalenin konuşma sayfasında, aslında ben onları lobiye aldım. Wikipedia’nın bir sayfanın kaldırılabileceği bazı koşullar vardır. Sanırım benim de muhtemelen yeterince geçerli olduğunu düşündüğüm yeterince kayda değer kategoride yok ettim. Bu çok başarılı oldu. Öyle ki, şimdi, Vikipedi artık benim adım için değil, yani SERP’leri çok daha kolay kontrol edebileceğim anlamına geliyor. Yani orada da bir potansiyel var.

F. Araştırmacıları farklı ifadelere yönlendirmek için marka reklamcılığı ve / veya etkileyici pazarlama yöntemlerini kullanmak (5 ile yardımcı olur) . Yani, ürünlerinizi nasıl adlandırırsanız, kendinizi nasıl pazarladığınız genellikle insanların sizin için nasıl arama yapacağını gösterir. Minted bunu Minted kartlarından basılan fotoğraf kartlarına dönüştürmek istiyorsa ve fotoğrafların basılan fotoğraf kartlarındaki sonuçları ve daha iyi dönüşüm oranlarına sahip olmasını gerçekten istiyorlarsa, reklamlarını ve reklam verenlerin pazarlamasını kullanarak markalaşmaya başlayabilirler.

G. Marka adınızı, Google’ın dil çevresinde oluşturduğu bir dernek oluşturmaya veya güçlendirmeye yardımcı olacak ortak metin, çapa ifadeleri ve bağlantılar içeren benzer bir yöntemle (4 ve 5 ile yardımcı olur) . Daha önce de söylediğim gibi, Minted, fotoğraf kartları sayfasına bir link ekledim veya web’de görünen Minted fotoğraf kartları, sadece kendi web sitelerini değil, Minted kartlarından daha yaygın olan her yerde, ilgili aramaları ve arama önerilerini ön plana çıkaracaktır. Bunu test ettik. Kullanıcıların nasıl arama yaptıklarına, Google’ın nasıl gösterdiğine ek olarak, metin ve çevreleyen metinleri aslında önyargılı olarak kullanabilirsiniz.

H. İyi sıralama yapan ve SERP özelliklerini etkileyen bazı platformlardan yararlanın (2 & 4 ile yardımcı olur) . Bu yüzden, normal organik sonuçlara girmeye çalışmak yerine, “Hey, burada bazı görüntüler istiyorum. Aha, Pinterest, Image SEO’da olağanüstü bir iş yapıyor. Eğer Minted’in Minted’inden bir sürü resim koyarsam Pinterest’te kartlar veya fotoğraf kartları, görüntü sonuçlarını sıralamak ve tetiklemek için çok daha iyi bir şansım var. ” YouTube için videolarla aynı şeyi yapabilirsiniz. Aynı şeyi yeni sitelerle ve üst hikayeler özelliği olarak adlandırılan şeyle de yapabilirsiniz. Haritalar ve yerel sonuçlar özelliği için yerel ve yerel inceleme siteleriyle aynı şey. Yani bunu yapmanın her türlü yolu.

  • 1 Ağustos 2018 tarihinde yazıldı.
  • 0 yorum yapıldı.
  • 3

Yazar: Necmettin Kar

Birçok ünlü isim ve firmalar için yaptığım SEO çalışmaları sonrasında, bu birikimimi artık sizlerle paylaşmaya karar verdim. Bundan böyle İnternetten nasıl kazanç sağlanır sorusuna yanıt bulmaya çalışacağız. Hiç bir yerde bulamayacağınız bilgiler ve görselleri sayfamızda bulabilirsiniz.
Tüm Yazılarına Git

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?