Basında

Basında, benimle ilgili çıkan haberlerden birkaçını derlemek istedim. İşte hakkımda yayınlanan haberler.

ABD’ye yapılan yardım ile Türkiye’nin Prestiji Arttı

Kurumsal PR Uzmanı Necmettin Kar, Türkiye’nin Korona virüs ile mücadele eden ülkelere sağlık malzemesi göndererek destek vermesinin iyi düşünülmüş bir PR çalışması olduğunu ve bu yardımların, virüsün etkisinin ortadan kalkmasının ardından Türkiye’ye olumlu dönüşlerinin olacağını ifade etti.

Kurumsal PR Uzmanı Necmettin Kar
https://www.msn.com/tr-tr/haber/gundem/abdye-yapilan-yardim-ile-turkiyenin-prestiji-artti1/ar-BB13BNuh
line png

Ajans PR Kurucusu Necmettin Kar: “PR için uymanız gereken altın kurallar”

Son yıllarda iyiden iyiye önem kazanan PR çalışmaları artık bir zaruret haline geldi. Reklamların yerini alan PR çalışmaları profesyonel olarak yapılmadığında, faydadan çok zarar getirebiliyor. Kurumsal PR danışmanı ve Ajans PR kurucusu Necmettin Kar, PR konusunda dikkat edilmesi gerekenleri ve kesinlikle yapılmaması gerekenleri izah etti. Daha çok, kişilerin ya da markaların, uygun kanallar kullanılarak toplumda olumlu bir algı oluşturması için gerekli profesyonel çalışmaların tümü ya da doğal bir görünümle kamuoyunun gözü önüne çıkma stratejisi olarak da ifade edilebilecek olan PR (Public Relations) çalışmaları, sosyal medya kullanımının artması ile daha da önem kazandı. PR uzmanı Necmettin Kar, iyi bir PR çalışmasında olması ve olmaması gerekenleri maddeler halinde şöyle açıkladı.

Kurumsal PR Uzmanı Necmettin Kar
https://www.yenisafak.com/ajans-pr-kurucusu-necmettin-kar-pr-icin-uymaniz-gereken-altin-kurallar-h-3548335
Kurumsal PR Uzmanı Necmettin Kar

Ajans PR Kurucusu Necmettin Kar “E-Ticaret Sektöründe Reklama Daha Fazla Bütçe Ayrılmalı”

Ticaret sektörünün sosyal medyanın yaygın olarak kullanılmaya başlanmasıyla büyük bir gelişme gösterdiğini belirten Necmettin Kar, “Her alanda olduğu gibi ürün ve hizmet tanıtımı konusunda e-ticaret sektöründe reklama daha fazla bütçe ayrılmalı” dedi.

https://www.haberler.com/satin-almada-sosyal-medya-etkisi-e-ticarette-13739268-haberi/
Kurumsal PR Uzmanı Necmettin Kar

ABD’ye yapılan yardım, iyi düşünülmüş bir PR çalışması

Kurumsal PR Uzmanı Necmettin Kar, Türkiye’nin Korona virüs ile mücadele eden ülkelere sağlık malzemesi göndererek destek vermesinin iyi düşünülmüş bir PR çalışması olduğunu ve bu yardımların, virüsün etkisinin ortadan kalkmasının ardından Türkiye’ye fazlasıyla olumlu dönüşlerinin olacağını ifade etti.

Kurumsal PR Uzmanı Necmettin Kar
https://www.beyazgundem.com/gundem/abdye-yapilan-yardim-iyi-dusunulmus-bir-pr-calismasi-h919280.html
Kurumsal PR Uzmanı Necmettin Kar

Ajans PR Kurucusu Necmettin Kar’dan 2020 PR çalışmaları değerlendirmesi

Ajans PR Kurucusu Necmettin Kar 2020 yılında e-ticaret sektöründeki büyümenin mimarları arasında PR ajanslarının olduğuna dikkat çekti. Sosyal medya platformlarının reklam alanı olarak ciddi bir mecra haline geldiğine vurgu yapan Kar, “Disiplinli çalışmaların daha fazla ön plana çıktığı 2020 yılında, dijital girişimlerin artık bir otorite haline geldiği e-ticaret dünyasında, özellikle sosyal medya platformu Instagram, reklam alanı olarak ciddi bir mecra haline geldi. Bir yandan da bireysel girişimciler tarafından kullanılan influencer etkileşimli reklamların da micro-influencer kısmına kaydığını ve bu tarz reklam yaklaşımının çok daha fazla rağbet gördüğünü deneyimliyoruz.

Ülkemizdeki ve global pazardaki gelişmelerin tümü iş dünyasındaki reklam stratejilerini ve iletişim yöntemlerini de etkiliyor. Hal böyleyken özellikle e- ticaret sektörünün reklama daha fazla bütçe ayırması ve kendi müşterilerinin güvenini, yine içine doğduğu dijital ortamın normlarında sağlaması gerekmektedir” diye konuştu.

https://www.dha.com.tr/ekonomi/ajans-pr-kurucusu-necmettinkar-reklam-butcesi/haber-1798326